Τα «εγκλήματα» του Πατέρα και το 5% του Βαρδινογιάννη

Με τη δαμόκλειο σπάθη της UEFA να επικρέμεται πάνω από το κεφάλι του Παναθηναϊκού, δεν μου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση η προβολή από συγκεκριμένα ΜΜΕ της άποψης «γι’ αυτή την κατάντια φταίνε οι εκτοξευτές που έκαναν κακοδιαχείριση, ξόδεψαν, ξόδεψαν, ξόδεψαν και μετά εξαφανίστηκαν. Με τους Βαρδινογιάννηδες 30 χρόνια ο σύλλογος δεν χρώσταγε ούτε σεντς, ήταν μαγαζί γωνία, καμάρωνε η UEFA που έχει τέτοιο μέλος και βέβαια υπάρχει και το γνωστό σύνθημα Ελλάς, Ευρώπη, Παναθηναϊκός». Ας προσπαθήσουμε με στοιχεία λοιπόν να προσεγγίσουμε την πραγματικότητα και όχι το fast food που μοιράζεται μέσω e mail από την αυλή του Τζίγκερ. Το κείμενο είναι μεγαλύτερο του συνηθισμένου αλλά αυτό ήταν, άλλη ανάλυση πολυμετοχικότητας δεν σκοπεύω να ξανακάνω. Με κουράζουν οι επαναλήψεις.

Αρχή από το «Α» της πολυμετοχικότητας. Λέγεται ότι ο Βαρδινογιάννης αντίθετα με τη λαϊκή απαίτηση δεν πούλησε μέρος των μετοχών του για να καρπωθεί τα χρήματα αλλά άνοιξε την ΠΑΕ για να πάνε τα χρήματα στην ομάδα. Συγκινούμαι. Κατ΄αρχάς η λαϊκή απαίτηση όπως αυτή εκφράζονταν όλα τα χρόνια ήταν «πούλα την ΠΑΕ», όχι «κράτα το 50%». Δεύτερον η συμφωνία για να μπουν όλοι όσοι μπήκαν στην πολυμετοχικότητα (όλοι έτσι; Εννοώ και τον Παύλο) ήταν να χρησιμοποιηθούν τα χρήματα από την ομάδα.

Πάμε στο «Β». Τα 67 εκατ. ευρώ που μπήκαν τότε (20 Βγενόπουλος, 10 Πατέρας, από 9 ο Γιαννακόπουλος, ο Ζολώτας και μαζί οι ΞυλάςΠολέμης – Νίκας, 5 ο Δάβαρης και τα υπόλοιπα μικρομέτοχοι) θα χρησιμοποιούνταν για την ενίσχυση της ομάδας. Όχι σε ένα καλοκαίρι. Άλλωστε το ποσό ήταν τεράστιο. Αλλά κανείς (ούτε φυσικά ο Τζίγκερ έτσι;) δεν έβαλε πουθενά όρο «αυτά τα χρήματα θα πρέπει να μας βγάλουν μέχρι το 2011, 2012, 2013 ή 2020».

Συνεχίζουμε με το «Γ». Πρόεδρος μπήκε ο Πατέρας με εισήγηση Βαρδινογιάννη και σύμφωνη γνώμη Βγενόπουλου, Γιαννακόπουλου. Τα χρήματα δεν έβγαιναν έτσι από το ταμείο της ΠΑΕ. Ο πρόεδρος δεν είχε την εξουσία να μοιράζει αφειδώς τα εκατομμύρια. Υπογραφές για τα κονδύλια έβαζαν ο οικονομικός διευθυντής, Παπαδοσπυριδάκης και ο γενικός διευθυντής, Βουτσαράς. Αμφότεροι άνθρωποι επιλογής Βαρδινογιάννη και υπάλληλοί του επί σειρά ετών. Ακόμα ακόμα στο τέλος κάθε σεζόν κατατίθονταν στο Δ.Σ. (τότε μετείχε ο Βαρδινογιάννης αυτοπροσώπως) ο απολογισμός αλλά και ο προϋπολογισμός της επόμενης. Χωρίς έγκριση δεν περνούσε. Και προφανώς έγκριση έπαιρνε στη διετή λειτουργίας της πολυμετοχικότητας.

Περί του οικονομικού «καθαρά». Βέβαια και ξοδεύτηκαν πολλά χρήματα για την ενίσχυση της ομάδας. Εννοείται πως έγιναν λάθη. Όλα την πρώτη περίοδο. Τότε ξοδεύτηκαν για μεταγραφές (μαζί με δικαιώματα μάνατζερ) κοντά στα 25 εκατ. ευρώ. Από αυτά τα 6 ήταν κληροδότημα Βαρδινογιάννη αφού ο Ιβανσιτς είχε αυτή την οψιόν αγοράς, ο Μάτος κόστισε περίπου 4 εκατ. ευρώ διότι τόσα ζήτησε ο μεγαλοατζέντης του Πίνι Ζαχάβι για να μην τον δώσει στην Πόρτσμουθ (μια υπόθεση που «έσκασε» εντελώς τυχαία τις μέρες που δημιουργούνταν η πολυμετοχικότητα…), ο Μουν ήταν μεταγραφή Βέλιτς. Με τη χρονική απόσταση τεσσάρων ετών πια μπορούμε να δούμε εάν εκείνη η μεταγραφική περίοδος (μαζί με το χειμώνα) ήταν αποτυχημένη. Τεράστιο μείον οι Μελίσσης (2 εκατ. ευρώ,), Σόουζα (με τον συμψηφισμό της πώλησής του εν τέλει η χασούρα πήγε στα 2,5 εκατ. ευρώ χωρίς το συμβόλαιο), Ρουκάβινα (2,8), Γκάμπριελ (1,8). Μεγάλο συν οι Ζιλμπέρτο Σίλβα (δεν χρειάζεται να αναφέρω τι κέρδισαν οι Πράσινοι από την παρουσία αυτής της κορυφαίας ποδοσφαιρικής προσωπικότητας), Χριστοδουλόπουλος (το «10» το καλό των επόμενων ετών) και απ’ ό,τι βλέπετε φέτος Κλέιτον. Οι δύο τελευταίοι παρεμπιπτόντως ήρθαν πιστωμένοι (τότε χρεωμένοι από την αυλή) από τον Βγενόπουλο. Για τον Λάζαρο έδωσε χορηγία 2 εκατ. ευρώ μέσω εταιριών του στον ΠΑΟΚ, για τον Κλέιτον άλλοι λένε ότι τον έκανε δώρο, εγώ μένω στην προσωπική επαφή με τον φίλο του πρόεδρο της ΑΕΛ, Κώστα Πηλαδάκη που έστειλε τον παίκτη στον Παναθηναϊκό και όχι στην ΑΕΚ. Κέρδισαν οι Πράσινοι σε προσφορά αλλά και χρήμα από τον Τζόρβα, αλλά το προσπερνάω.

Τη δεύτερη σεζόν έφυγαν επίσης πολλά χρήματα. Θέλετε να συζητήσουμε σοβαρά αν έπρεπε να αποκτηθούν οι Σισέ, Λέτο, Κατσουράνης; Εδώ μέχρι και ο Μπιάρσμιρ (ποιος να το ‘λεγε;) αποδεικνύεται φέτος πολύτιμος. Μέχρι και για τον Μαρίνο κατακρίθηκε ο Πατέρας αλλά ο Μαρίνος και εκατομμύρια δεν κόστισε και ολόσωστη κίνηση αποδείχθηκε η ανταλλαγή του με τον Μουν (που βολοδέρνει στη Νότια Αφρική τώρα έχοντας να παίξει μπάλα από το 2009). Ναι δεν «έπιασε» ο Σεϊταρίδης. Το συνολικό κόστος μέχρι σήμερα είναι κοντά στο 1,3 εκατ. ευρώ. «Πεταμένα»; Εντελώς. Να πάμε και στον Καντέ; Όντως δόθηκαν πολλά στον παίκτη. Μπακαλίστικα ας πούμε ότι παίρνει τα διπλάσια απ’ όσα θα υποστήριζε ένα νορμάλ συμβόλαιο. «Πεταμένα» άλλα 1,3 λοιπόν; 2,6 εκατ. ευρώ «πεταμένα». Τα υπόλοιπα, όμως, μήπως παραέπιασαν τόπο; Μήπως ήταν η κορυφαία μεταγραφική περίοδος της τελευταίας 15ετίας; Ο τίτλος του 2009-10 και τα χρήματα που εισέπραξε ο Παναθηναϊκός από το Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και τη συμμετοχή στο Europa League (συγνώμη για την ασέβεια προς τον Τζίγκερ αλλά ευρωπαίος παρέμεινε ο Παναθηναϊκός και τις σεζόν 2008-09, 2009-10), συνυπολογίζονται άραγε από κανέναν εξ όσων επικρίνουν τις… σπατάλες; Και όλα αυτά για να ανατρέψει το Τριφύλλι τα πρωτεία του Ολυμπιακού σε όλα τα επίπεδα… Πού είναι λοιπόν η κακοδιαχείριση; Μα, τι ρωτάω κι εγώ.

Οι νοσταλγοί των εποχών της μεγάλης -προσωπικής τους- προβολής (δεν γράφω και για τη… μάσα γιατί ακόμα τρώνε από το ίδιο πιάτο) κρύβουν επιμελώς από τον κόσμο του Παναθηναϊκού άλλο ένα γεγονός. Λένε ότι ο Βαρδινογιάννης εξέφραζε πάντοτε ανοιχτά τη διαφοροποίησή του για την οικονομική πολιτική. Ας πούμε ότι το έκανε (που δεν το έκανε παρά το Μάιο του 2010). Δεν εξηγούν όμως ότι τη σεζόν 2010-11 με διοίκηση Βαρδινογιάννη στα φόρτε της (πρόεδρος κατ’ επίφαση ο Κωνσταντόπουλος, αντιπρόεδρος και κουμανταδόρος Γόντικας, μπροστάρης Τζίγκερ με επαφές ακόμα και με τον Ενιαίο Φορέα) ο Παναθηναϊκός όχι απλά δεν έκανε κράτει αλλά αύξησε τα έξοδα για μεταγραφές και συμβόλαια, γνωρίζοντας μάλιστα το διπλασιασμό της απόδοσης στην εφορία. Έδωσε 700.000 στη Λίβερπουλ για τον Πλεσί (συν 500.000 ευρώ συμβόλαιο), 1 εκατ. ευρώ για τον Μπουμσόνγκ μαζί με άλλο τόσο ετησίως για το συμβόλαιό του, 1,3 εκατ. ευρώ στον Γκοβού ως συμβόλαιο, 700.000 ευρώ στον Λουίς Γκαρσία ως συμβόλαιο, 440.000 ευρώ στο νέο τεχνικό διευθυντή της ομάδας.

Θέλω επίσης να θυμήσω τον Τιτανικό που βούλιαζε μέσα από την έκθεση της Deloitte που εστάλη μέσω mail στα δημοσιογραφικά γραφεία από την αυλή. 90 εκατ. ευρώ έλλειμα τριετίας 2011-13 προέβλεπε. Στο πιο αισιόδοξο σενάριο από τα τρία που είχε, το 2011 θα έκλεινε με 30 εκατ. ευρώ έλλειμα. Και προσοχή: έχοντας υπολογίσει 2 σεζόν στο Τσάμπιονς Λιγκ και 1 στο Europa League. Τι έγινε τελικά; Χωρίς κανένα ευρωπαϊκό ματς ουσιαστικά φέτος, ακόμα και τα χειρότερα κοράκια όσο και να το ζόρισαν δεν ανέβασαν την «τρύπα» πάνω από 15 εκατ. ευρώ. Και χωρίς να έχει προβλεφθεί στην έκθεση η κρίση της χώρας που έριξε τα έσοδα ακόμα περισσότερο. Τόσο αξιόπιστη ήταν. Αλλά τότε που τα έλεγαν οι Βγενόπουλος – Πατέρας ήταν οι κακοδιαχειριστές που έπρεπε να βρουν δικαιολογία.

Κάτι τελευταίο. Λέγεται από την αυλή και αναπαράγεται ήδη ότι ο Παναθηναϊκός βρίσκεται στη σημερινή κωματώδη κατάσταση λόγω των «εγκλημάτων» Πατέρα, διότι σπατάλησε τα 67 εκατ. ευρώ που μπήκαν πριν τέσσερα χρόνια και τα 100 εκατ. ευρώ έσοδα διετίας 2008-10 (αυθαίρετο ποσό αλλά ας το δεχθούμε). Ωραίο το αστείο αλλά παρατράβηξε. Οι μέτοχοι (οι τέσσερις βασικοί) είχαν συμφωνήσει το αυτονόητο το Μάιο του 2008: θα συμμετέχει ο καθένας με το ποσοστό του σε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου που θα χρειαστούν τα επόμενα χρόνια όταν θα «σωθούν» τα λεφτά. Θέλετε να πούμε ότι τα λεφτά «σώθηκαν» συντομότερα απ’ όσο θα έπρεπε; Να το πούμε. Πόσο θα άντεχαν; Τέσσερα χρόνια; Τι ομάδες θα φτιάχνονταν; Καβουράτες;

Ο Βαρδινογιάννης που ωρύεται πόσα χρήματα έχει βάλει στην τετραετία; 4,1 εκατ. ευρώ. Ολόκληρα. Δηλαδή σχεδόν το 1/6 των χρημάτων του Βγενόπουλου, το 1/3 του Πατέρα, το 1/2,5 του Παύλου, το 1/2,3 του Ζολώτα, κατά 1 εκατ. ευρώ λιγότερο από τον Δάβαρη. Προσπερνά τους Ξυλά, Πολέμη, Νίκα (έκαστος από 1,6 εκατ. ευρώ). Τι ποσοστό μετοχών έχει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης; 54,7%. Mέχρι πριν 7 μήνες έλεγε ότι έχει το 30%. Τι έχει δείξει εν τοις πράγμασι την τελευταία τετραετία. Ότι έχει λειτουργήσει ως 5%. Θυμίζω επίσης ότι η αύξηση των 15 εκατ. ευρώ που προκυρήχθηκε την άνοιξη του 2010 απέβη άκαρπη διότι ο Τζίγκερ αποφάσισε ότι ο Πατέρας πρέπει να μαντρωθεί γιατί δεν τα έκανε καλά. Αν είχαν μπει εκείνα τα 15 θα ήταν αλλιώς, έτσι; Όπως θα ήταν αλλιώς εάν είχε βάλει και τα 9,1 εκατ. ευρώ το φθινόπωρο του 2010. Και βέβαια οι τελευταίες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου μπλοκαρίστηκαν από τον ίδιο που όρισε την τιμή μετοχής στο 1,12 ευρώ. Κορυφαίες στιγμές του το πεντάμηνο νταραβέρι με τους Σαουδάραβες και φυσικά η ΓΗΠΕΛ.

Καληνύχτα σας και μην πιστεύετε παρά μόνο στα μάτια σας.

Be Sociable, Share!
  • gtt

    Σταμάτη ήμουν απο αυτούς που πρίν ανακαλύψουν το blog σου το Σεπτέμβριο πίστευαν όλα αύτα που έγραψες στην εισαγωγή. Η μεγαλύτερη αρρώστια του ΠΑΟ όλα αυτά τα χρόνια είναι αυτοί που έκρυψαν την αλήθεια παρουσιάζοντας μια εικονική πραγματικότητα που ξεπερνά κάθε φαντασία. Μήν σταματήσεις την πολύ καλή δουλειά που κάνεις μέχρι όλοι να ξυπνήσουν διεκδικόντας μια διοίκηση απο αρμόζει στον ΠΑΟ μας.

  • kalamata13

    stamati sygxaritiria gia to atyhro sou..

  • http://www.facebook.com/pspirou.yamaha Panos Spirou

    είναι δυνατό άρθρο που λέει αλήθειες, το θέμα είναι ρε Σταμάτη ότι άλλα 20 τέτοια άρθρα να γράψεις. Άντε να γράψουν και άλλα 40 οι ”καθαροί” συνάδελφοί σου και όχι οι αυλικοί κανενός.Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, η οικογένεια Βαρδινογιάννη δεν παραδέχονται τα λάθη τους και ρίχνουν τις ευθύνες αλλού. δεν λέω ότι και οι άλλοι μέτοχοι ήταν αλάνθαστοι. Όμως στην διετία που λειτούργησε ο πολυμετοχικός Παναθηναϊκός εγώ βλέπω και τα αποτέλεσμα ένα πρωτάθλημα ένα κύπελλο μια αξιοσέβαστη πορεία στην Ευρώπη, με μεταγραφές που ούτε θα φανταζόμασταν και ένα τρελό sold out στα διαρκείας, μα πάνω από όλα ήταν ότι οι φίλαθλοι είχαν ηρεμήσει υπήρχε ομόνοια σχολιαζόντουσαν και στήρισαν μόνο την ομάδα. Ούτε δικηγόρος είμαι ούτε κανένας επιστήμονας με IQ 200, όμως βλάκας δεν είμαι και χαζός και δεν θέλω να με κοροϊδεύουν προς τα μάτια μου γιατί μερικά πράγματα τα καταλαβαίνω,όπως και όλοι μας. Γιατί σε μερικά πράγματα υπάρχει το μαύρο και άσπρο και όχι το γκρι.

  • Aeroplanoforo Nimitz!

    Ta 4,1 ek to parkarismenou sofer einai ontos terastia eksoda gia auton, afou

    tosa hronia epine to aima tis omadas me tis ypetimologiseis 3 kai 4 fores ton

    timon tis agoras apo tis lamogio etairies doryforous pu eihe dimiourgisei!

    I directiva tou Vardi eitan: Apedeikse oti eisai ikanos stis lamogies gia na su doso

    to venzinadiko!

  • Lion

    KALHNIXTA SAS KAI MHN PISTEYETE PARA MONO STA MATIA SAS. PARA POLY SWSTO GIATI I ANAKRIVIES STO ARTHRO SOU EINAI ARKETES ! AYTA POU GRAFEIS TA BLEPOUN TA DIKA SOU MATIA KAI KALA KANEIS KAI TA GRAFEIS. BLEPO OMOS OTI KAI ESY PARADEXESAI PWS PERIPOU 200 EKAT. KSODEYTIKAN EPI POLYMETOXIKOTITAS…GIA MENA PETAXTHKAN STON AERA GIATI DEN TA EIDA POTE STO AGONISTIKO XORO.EINAI PARA POLA TA 200 EKAT ! AYTO EINAI TO OUSIASTIKO…PA – TERAS TON KANAME TON PANATHINAIKO !

    • ΧΡΗΣΤΟΣ

      Περασαμε στους 16 του τσαμπιονς λιγκ και στους 32 του ουεφα και πηραμε ενα νταμπλ. Ειχαμε σισε,λετο, κατσουρανη, ζιλμπερτο, νινη, λαζαρο στην ομαδα, ενω επι τζιγγερ ειχαμε μαζεψει ολη τη κροατια λογω ζαετς και βελιτς. Ο Πα-τερας που γραφεις ηταν ο καλυτερος προεδρος που ειχες, εκανε οτι οι Γιαννακοπουλοι στο μπασκετ (για τον γκοτζο και την πρασινη ο γαυροποιουσε τον ΠΑΟ) ή μηπως προτιμουσες τον κονσταντοπουλο που εβαλε ο ανικανος?

    • φώτης

      LIOn, ο Σταμάτης απευθύνει το άρθρο σε όσους έχουν μάτια και βλέπουν.
      Όσοι βλέπουν μέσα απ τα μάτια του “Αφέντη” ας μη προσπαθήσουν καν.
      Με ένα πρωτάθλημα στα 10 χρόνια είσαι περήφανος ως Παναθηναϊκός;
      Και μιας και σου αρέσουν οι αριθμοί (σε σένα γράφω LION), πάρε να ‘χεις:
      ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (%) 1960-1979 (ΠΡΟ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ): 45% ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΕΥΡΩΠΗΣ!!!
      ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (%) 1979-1999 (ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ): 33%
      ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ (%) 2000-2008 (ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ): 12%
      φαντάζομαι τις χαρές σου που οι Βαρδινογιάννηδες συμμάζεψαν τα οικονομικά και μίκρυναν τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ.
      Πάνω απ όλα: Τάξις και Ηθική!!!

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Φιλε μου έμαθες προφανώς να διαβάζεις ό,τι θέλεις και όχι ό,τι γράφουν οι άλλοι. Εγώ δεν έγραψα ότι ξοδεύτηκαν 200 εκατ. Ούτε 167. Όσο για τις ανακρίβιες θα περίμενα κάτι καλύτερο από σένα. Τόσα έχετε διαβάσει

      • Lion

        ANAKRIVIES EINAI POLES KAI TO KSERIS ALLA ESI KANEIS THN DULIA SOU.MIA XARA TA DIAVAZO KAI EPIMENO NA KRATAO THN OUSIA … SE OTI AFORA TOYS YPOLIPOUS,LENE SYNEXIA TA IDIA KAI TA IDIA POU DEN APOKLIETE NA ARXIZOUN NA TA PISTEVOUN KIOLAS…

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Κοίτα το κόλπο αυτό σε μένα δεν περνάει. Ή θα γράψεις μια προς μια τις ανακρίβειες ή τράβα στο καλό.

    • sashuke13

      ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΤΖΙΓΚΕΡ,ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ ΤΟΝ ΤΖΙΓΚΕΡ…

    • phaNtom

      Lion,
      Θες να μας πεις σε παρακαλώ τις ανακρίβειες που γράφει ο Σταμάτης (και ήδη ξέρει όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο) και πού ακριβώς πήγαν τα €200εκ. που γράφεις;
      Γιατί κι εγώ μπορώ να σου πω ότι ο Σισέ κόστισε €500.000 και πωλήθηκε €20εκ. Θα με πιστέψει κανείς αν δεν το στηρίξω κάπου; Μόνο αν κάποιος είναι αφελής ή τον συμφέρει να το “πιστέψει”.

  • DARK 13

    ΤΟ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ?

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Μόνο για χθες

  • ΠΡΙΓΚΗΨ

    αν δεν κανω λαθος ο τζιγγερ δεν εβαλε λεφτα τελικα.
    πηρε το δανειο απο την πειραιως. σωστα η κανω λαθος?
    οχι πως αλλαζει το συμπερασμα απο τα παραπανω

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Λάθος κάνεις εκτός και αν θεωρείς ότι βγήκαν από τη μία τσέπη και μπήκαν στην άλλη. Πράγμα που δεν θέλω να το πιστέψω

  • Alexandros Sarris

    Stamati kalispera…

    Me aformi to arthro sou,thelw na pw dyo pragmata poli xekathara….parakalw ek twn protairwn osous filous panathinaikous boun ston peirasmo na me apokalesoun tzigeriko toulouba gia afta pou tha grapsw,na exoun stin akri tou myalou tous oti imoun ki egw to 2008 stin leoforo kai gariza “eisai anikanos,eisai koblexikos klp klp klp….”

    A) Proswpika efxomai o Tzigger na min pairnei ekdikisi gia ton tropo pou ton exanagasan na
    anoixei tin omada se neo kosmo to 2008…o
    istorikos tou mellontos tha mas pei pws
    xathike ekeino to prwtathlima,omws to
    apotelesma tou itan I polimetoxikotita…o
    istorikos tou mellontos tha mas pei poios
    evgale 13 ekatommyriakia stin malaisia omws
    isws-lew-isws afta en telei na katelixan stin
    megali AMK…pothen esxes ws gnwston stis afxiseis den yparxei…

    B) Elpizw o Tzigger kai genikotera I oikogeneia Vardinogianni na exoun stamaatisei na epithimoun ton exeftrelsmo tou Vgenopoulou kyriws gia exwpanathinaikous logous…o opoios einai I alitheia oti triftike stin glitsa tou tsopani,kathe fora omws pou eftane I wra tis maxis,ekei kati ginotane…einai geloio o vgenopoulos pou diaxeirizetai simfwnies me poli skliroys paiktes na isxyetai oti thigetai apo to derby kai apo to star…otan anoigeis polemo,polemas…ki o vgenopoulos to 2008 anoixe megalo metwpo.kai eprepe na einai etoimos na dexthei epitheseis ki antepitheseis…opws ginetai pandote se aftes tis periptwseis. Omws
    epelexe na polemisei ws atomo ki oxi ws
    sintetagmenos strato as opws xekinise…kai
    twra pou psaxnei gia strato,den vriskei
    ethelontes…

    C) opoios psaxnei tis airies as gyrisei sto 2008
    …i arxi deixnei pantote ton dromo gia to finale.as thimithoume klima,atmosfaira,sisxetismous dinamewn proskinio kai paraskinio…ola tha teleiwsoun opws arxisan,me tin isxyro na yperisxyei…kai tin omada vatheia pligwmeni ek twn esw.opws tote…

    Polla xairetismata apo Ollandia

    • Aeroplanoforo Nimitz!

      Piga sto mellon kai gnorisa auton ton istoriko pou les kai mu eipe o

      gios tou Argyri Mitsou einai kalo pallikari opos episis o parkadoros kai o

      Petros Kokkalis!

      • Alexandros Sarris

        Ama afto pou les,boreis na to peis enorkws se poiniko dikastirio egw tha to prosypograpsw kai tha se efxaristisw gia tin pliroforia…

    • φώτης

      Φίλε επέτρεψε μου μια παρατήρηση.
      Δεν είσαι “τσάτσος”, αδιάβαστος είσαι γύρω απ την ιστορία του Παναθηναϊκού, τον οποίο δεν αμφιβάλω ότι αγαπάς.
      Φίλε μου τα δεινά του Παναθηναϊκού δεν ξεκίνησαν το 2008.
      Ούτε τα προβλήματα του κόσμου με την οικογένεια Βαρδινογιάννη (κυνήγι των οπαδών για να παίζει η ομάδα αβοήθητη με άδειες κερκίδες… κτλ κτλ) δεν προέκυψαν το 2008.
      Γι αυτό σου λέω…
      Μάθε “γράμματα”…
      Μάθε ποιος ήταν ο Παναθηναϊκός πριν τους Βαρδινογιάννηδες, και πως κατάντησε με αυτούς.
      Το 2008 έγινε μια εξέγερση… έγινε ένα βήμα… αλλά είναι αλήθεια ότι δεν υπολογίσαμε σωστά το πόσο αδιάφοροι είναι για την ποδοσφαιρική ανάπτυξη του Παναθηναϊκού οι Βαρδινογιάννηδες και πόσο αδίστακτοι είναι για να παίρνουν πρωτόγνωρα σκληρά μέτρα για να εμποδίσουν την ανάπτυξη του.
      Το μισό πάθος που βάζουν για να εμποδίσουν τον Παναθηναϊκό να περάσει στην επόμενη μέρα, αν είχαν βάλει για να τον προστατέψουν όλα αυτά τα χρόνια (με τα ίδια λεφτά που έβαλαν) θα είχαμε κατακτήσει δέκα τίτλους.
      Υ.Γ.1
      Αν είσαι κάτω από 35-40 ετών δικαιολογείσαι… να μη ξέρεις την νεώτερη ιστορία της ομάδας, αλλά δεν δικαιολογείσαι να γράφεις δίχως να μελετάς, πολύ δε περισσότερο να μην προβληματίζεσαι σοβαρά από αρθρογράφους με γνώση όπως είναι ο Σταμάτης Γαρρής.
      Υ.Γ.2
      Κάνεις το ίδιο λάθος, με όποιον θα επιχειρούσε να αναλύσει τα αίτια της οικονομικής κρίσης ξεκινώντας απ το 2008!

      • Alexandros Sarris

        Ta gnwrizw ola ta provlimata polu kala.imoun ekei…sto gipedo,stis kerkides,polla xronia prin to 2008…egw oudepote sibathisa ton Tzigger..ton thewrousa ws tin vasiki aitia aitia twn provlimatwn tis omadas gia afto kai simmeteixa me tis dynameis mou stin allagi tou 2008…afto einai omws kati
        diaforetiko apo tin anagnwrisi tis
        isxis tis oikogeneias kai tis maxes
        pou den dothikan gia diaforous
        logous kai prosximata…egw afto pou
        lew einai oti otan anoigeis
        polemo,polemas…ama den thes
        na polemiseis,askeis diplematia…kai sigoura den energeis etsi.

        Yg1. Eimai katw apo ta 35 alla me tin
        efesi pou exw sto diavasma kai stin
        mathisi I oikogeneia mou den exei
        viwsei tin oikonomiki krisi…les na
        min exw gnwsi tis istorias tis
        agapimenis mou omadas??tha mou
        peis vevaia ti simainei gnwsi gia ton kathe ena mas,alla to pame poly
        makrya…

        Yg2 O stamatis einai mia oasi ston orymagdo pliroforiwn pous serviroun…eftixws gia mas sinexizei kai mas milaei entima,eilikrina kai axiopista…

  • ΧΡΗΣΤΟΣ

    Κορυφαιο αρθρο Σταματη!

  • Δημήτρης

    Α ρε Σταμάτη!

    Στο γράφω πριν καν ολοκληρώσω το κείμενό σου, γιατί δεν κρατιόμουν:
    Το κείμενο αυτό θα μπορούσε να έχει και τίτλο “Εισαγωγή στην πολυμετοχικότητα του Παναθηναϊκού”.Ξέρεις, όπως είναι κάτι μαθήματα 1ου εξαμήνου στις σχολές που τα συνοψίζουν για να σε βάλουν στο πνεύμα των μαθημάτων που θα ακολουθήσουν.

    Είναι πολύ χρήσιμο να τα συνοψίζει ένας αντικειμενικός δημοσιογράφος και προσωπικά θα παραπέμπω σε αυτό όποιον καλοπροαίρετο ξέρω και έχει απορίες επειδή δεν το έχει ψάξει τόσο το θέμα με την ομάδα του και έχει λογικά κενά που δεν τον βοηθούν να κατανοήσει 5 πράγματα παραπάνω.

    Νομίζω ότι αυτό θα το κάνουν και άλλοι αναγνώστες σου.Για την ακρίβεια, νομίζω ότι το κειμενάκι σου αυτό στο τέλος θα γίνει ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.Το μάθημα “1ου εξαμήνου” στο οποίο αναφερόμουν. ;)

    Να ‘σαι καλά και τρέχω να διαβάσω και το άλλο μισό.

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Να ‘σαι καλά Δημήτρη. Σ’ ευχαριστώ

  • mike

    σταματη συγχαρητηρια που εχεις το θαροος να λες την αληθεια σε αντιθεση με αλλους ”συναδελφους” σου που απορω γιατι μερικοι εξακολοθουν να στηριζουν…οτι και αν λενε η πραγματικοτητα δεν γινεται να αλλαξει και η πραγματικοτητα περιγραφεται στο ακομα μια φορα πολυ καλο αρθρο σου

  • Leto13

    Απο τα σχόλια φένεται οτι κάποιοι ακόμα δν βλέπουν την αλήθεια…κρίμα…..

  • graz

    Γεια σου Σταματη μαγκα!

  • Θησειώτης

    Ρε γκοντζάκια είστε πολύ ξεφτιλισμένοι ή γάβροι.

  • johnxiii

    Σταματη καλημερα.ειναι τετοιος ο επικοινωνιακος μηχανισμος του εγγυητη που ακομα κ αυτα τα προφανη που γραφεις λιγοι τα καταλαβαινουν.οι ανθρωποι κανουν το ασπρο μαυρο.κ στο κατω κατω περα απ τα οικονομικα στοιχεια κ επειδη μιλαμε για τον παναθηναικο οι τιτλοι κ μονο ειναι αιτια να μην θελουμε να τον βλεπουμε ουτε ζωγραφιστο..παντως αν νομιζουν αυτος κ οι αυλικοι του οτι θα τους επιτρεψουμε να πραγματοποιησουν τα σχεδια τους ειναι γελασμενοι..στο τελος ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει…υγ Σταματη μια παρακληση,οχι υποδειξη,καντε κατι εσεις που πρεπει ειτε σαιτ ειτε εφημεριδα,γιατι η χουντα που βιωνουμε,κ του εγγυητη κ του βαγγελα, δεν παει αλλο…υγ1 οταν λεω εσεις που πρεπει εννοω οι μη προσκυνημενοι,ξερετε ποιοι ειστε..

  • κ_χ

    Και να ξυπνησουν και οσοι κοιμουνται ακομη , εχουμε κουραστει με την ολη φαση ακομη και μεις που δεν πιστευαμε τις χαζομαρες. Οποτε στοχος επετευχθη !!

  • sotiris

    Ωραιο αρθρο Σταματη συνεχισε να μας ανοιγεις τα ματια γιατι με τους και καλα αντικειμενικους δημοσιογραφους που εχουμε μπλεξει εχουμε ξεχασει την λεξη αληθεια.

  • giannis

    Καλημέρα Σταμάτη και καλή Σαρακοστή σε σένα και σε όλους τους φίλους αυτής εδώ
    της γωνιάς.
    Πρίν αναφερθώ στα της πολυμετοχικότητας θα ήθελα να σταθώ, σε κάτι που θεωρώ
    πως είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα τα τελευταία τουλάχιστον 12 χρόνια στον ΠΑΟ,
    το media watch. Όπως έχεις αναφέρει κι εσύ σε ένα προηγούμενο άρθρο σου, είναι από της
    χειρότερες ενέργειες που έχει κάνει ΠΑΕ.
    Απ’ ότι φαίνεται, η λειτουργία του δεν έχει πάψει να υφίσταται. Ο λόγος είναι ότι ο Ι.Β.Β.
    πάντα ζούσε στη γυάλα του και εκτός πραγματικότητας και ενημερωνόταν από το media
    watch ή αυλή του ή ‘κύκλοι’ του ή γραφείο τύπου του.
    Σε αυτό το σημείο δεν θέλω να δείξω ότι ο Τζίγκερ είναι κουτός ή βλάκας και δεν μπορούσε
    να καταλάβει, ίσα-ίσα που τον θεωρώ αρκετά έξυπνο, αλλά δεν τον ένοιαζε ο ΠΑΟ και οι
    συγκεκριμένοι τύποι βρήκανε πρόσφορο έδαφος για δράση, αλλά και ο Γιάννης έκανε τις
    ¨δουλειές¨ του. Για να μη το κουράζω και να πω δύο πράγματα για τη πολυμετοχικότητα, ο
    Παναθηναϊκός όλα αυτά τα χρόνια πληρώνει τη λογική και τις ενέργειες των γελωτοποιών
    της αυλής του.
    Όσον αφορά τη διετία, το σημείο κλειδί για την επιτυχία ήταν το καλοκαίρι του 2010. Με τη
    συμφωνηθείσα ΑΜΚ εκείνης της περιόδου ο Παναθηναϊκός άλλαζε επίπεδο. Θα βλέπανε
    πραγματικά τα αποτελέσματα της επένδυσής τους και την επόμενη διετία και με την έναρξη
    της ανέγερσης του γηπέδου(βέβαια είχε χαντακωθεί πολύ πιο πριν απ’ ότι φάνηκε) θα είχαν κέρδη, ανάλογα με ομάδες του εξωτερικού και θα ξέφευγαν από τα ελληνικά δεδομένα, έστω και εν καιρώ κρίσης. Όλοι ξέρουν τι έγινε τότε κι όσοι δεν ξέρουν ας διαβάσουν το άρθρο σου…. Ή τουλάχιστον να προσπαθήσουν να καταλάβουν, πως κυρίως το 09-10 δύο εφημερίδες τα χώνανε συνέχεια στον πρόεδρο και σε έναν συγκεκριμένο μέτοχο της ομάδας και πως για αυτές τις δύο εφημερίδες, δεν μπορείς να αναφέρεις την ατάκα ¨σιγά τη δύναμη που έχουν, 1000 φύλλα πουλάνε¨, γιατί εξέφραζαν τις απόψεις 2 άλλων μετόχων και όχι όποιων κι όποιων. Ο πόλεμος ήταν εκ των έσω και ήταν άνισος.

    Για τους παίχτες της διετίας γράφεις κάποια πράγματα, σε άλλα συμφωνώ και σε άλλα
    διαφωνώ…Θα έγραφα κάτι και για αυτό, αλλά ήδη έχω γράψει πολλά….Όποτε βρείς χρόνο
    κάνε κι ένα Face Value στον Henc Ten Cate να τα πούμε πιο αναλυτικά… Αν έχεις κάνει και
    δεν το έχω δει γράψε λάθος…Ευχαριστώ

  • http://pensierix.wordpress.com pensierix

    Καλά, ρωτήστε τον μέσο Παναθηναϊκό ποιός έφερε Πλεσί, Γκαρσία και Γκοβού κι αν δεν σας απαντήσει “Ο Πατέρας, μαζί με τα άλλα παλτά, τον Μελίσση και τον Σόουζα” να μου σπάσετε το…σουβλατζίδικο. Και τον Τσάκα ο Βγενόπουλος τον έφερε, αφού μια χαρά ήμαστε και αναγκαστήκαμε να ψάχνουμε αόρατους πρίγκηπες.

    Σε αυτό το σημείο, πάντως, λιώνει η καραμέλα της ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ και των ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ, που έχει γίνει σημαία των τσάτσων και των νοσταλγών.

    Καλά ρε μάγκες, αφού βλέπατε τον Τιτανικό να βυθίζεται, γιατί όταν πήρατε το πηδάλιο από τα χέρια των επικίνδυνων εσείς φορτώσατε επιπλέον το καράβι; Τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν:

    α) Τα περί Τιτανικού ήταν μπούρδες.
    β) Τα περί Τιτανικού ήταν αλήθεια και αντί να σώσετε το καράβι, το επιβαρύνατε επιπλέον για να είστε σίγουροι ότι θα πάει άπατο.
    γ) Τα περί Τιτανικού ήταν αλήθεια, αλλά το αντιληφθήκατε αργά αν και είχατε δικούς σας ανθρώπους σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του καραβιού.

    Ο,τι κι αν ισχύει, στην καλύτερη των περιπτώσεων είστε κάτι μεταξύ ΨΕΥΤΗ, ΠΡΟΔΟΤΗ και ΑΝΙΚΑΝΟΥ.

    • http://panagiotidistar.wordpress.com panagiotidistar

      …κι όχι μόνο αυτό φίλε, αλλά όταν ο Τζίγγερ δέχτηκε τους καινούργιους μετόχους, παρέμεινε μεγαλομέτοχος ως εγγύηση για το μέλλον – μ’ άλλα λόγια, προέβλεπε πως θα το ρίξουν έξω το καράβι και δήλωνε πως η οικογένειά του θα είναι παρούσα, Και στο τέλος μας είπε πως τους τα ‘λεγε αλλά του είχαν “αφαιρέσει το δικαίωμα να μιλάει” ή κάπως έτσι. !!!

  • Dionisis

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ! ΦΙΛΕ ΣΤΑΜΑΤΗ,ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ , ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ” Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ” ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ !ΤΟ 2010 ΙΣΩΣ !?ΣΗΜΕΡΑ….ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΠΟΣ ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ??? ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ..ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ !! ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΓΙΑ ΠΡΟΤΥΠΟΥΡΓΟ,ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΓΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΤΟΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟ ΓΙΑ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ( ΒΛΕΠΕ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ,ΠΑΤΕΡΑ ,ΑΝΤΩΝΙΟΥ )…,ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ !! ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ( ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ) ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ?!! ΧΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ….ΑΣ ΛΥΣΟΥΝΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ( ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ) ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ !!!! ΛΕΦΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ…..

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Λεφτά μιλούσαν πάντα Διονύση. Αυτό ακριβώς εξηγώ. Λεφτά μιλούσαν πάντα.

      • Dionisis

        ΕΔΩ ΔΙΑΦΩΝΟ …ΒΑΛΑΝΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΜΕΤΟΧΕΣ . ΔΕΝ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΕ Ι.Β.Β. ΑΛΛΑ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ,ΤΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ?! ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΓΙ’ΑΥΤΟ !!!! ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?!

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Δεν διαβάζεις το κείμενο. Είπαμε ότι αυτό το ωραίο παραμύθι ότι μπορούσε να τα τσεπώσει ο ΙΒΒ δεν ισχύει. Υπήρχε συμφωνία. Εάν ήθελε να τα τσεπώσει δεν θα βρίσκονταν τόσα χρήματα. Μην φτιάξεις άγαλμα σε κανένα. Δεν είναι προσωπολατρεία ο Παναθηναϊκός. Αλλά αναγνώρισε ότι μπήκαν χρήματα που ανέβασαν επίπεδο τον Παναθηναϊκό

      • Dionisis

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ….ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ ! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ???

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Αν δεν βάζεις λεφτά φίλε, το κλείνεις το όποιο μαγαζί και πας γι’ άλλα. Απλό είναι. Συμβαίνει παγκοσμίως.

      • Dionisis

        KΑΛΑ. ΕΣΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ,ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ …ΓΙ’ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΑΣ ΛΥΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ….

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Ωραίο πόρισμα. Αν έχει ο άνθρωπος επιχειρήματα…

      • Dionisis

        ΜΩΡΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΡΗ…ΜΟΝΟ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ !

  • dimitris

    ΣΤΑΜΑΤΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ -ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ-ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ .ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΤΕΡΑΣ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΦΥΓΑΝ Ο ΜΕΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΝΑ ”ΑΤΥΧΟ” ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΤΟΥ,ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ .ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ Ο ΤΖΙΓΚΕΡ ΗΤΑΝ ΟΧΙ ΛΙΓΟΣ ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ -ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ-ΕΦΟΣΟΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΗ ΞΑΝΑ ,ΝΑ ΚΑΝΗ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΛΟΓΙΑ .ΟΣΕΣ ΓΗΠΕΛ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΗ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ,ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΤΣΑΚΑΣ -ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ -ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ .ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΑΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟ ,ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΦΕΥΓΑΤΟΣ .ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΦΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Η ΘΑ ΜΠΗ ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ Η ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΤΗΣ ΓΕΠΕΛ

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Ναι, Δημήτρη ΟΚ σε όλα όσα γράφεις αλλά ο Βγενόπουλος και χρήμα έχει εμφανίσει και διάθεση επίσης. Οπότε οι συγκρίσεις με Βαρδινογιάννη και Ιζνογκούντ είναι άστοχες

  • mem13

    Σταμάτη όπως και να έχει μακάρι κάποιοι να έβλεπαν τα αυτονόητα, γιατί αυτα γράφεις. Αψογος και αψεγαδιαστος σε ότι ανεφερες.

  • Dionisis

    ΛΑΘΟΣ , ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ……ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ !!

  • nikos-nikaia

    Οσοι εχουν αμφιβολιες για τις πρακτικες της οικογενειας κανουν ενα τεραστιο λαθος.Οπως εγραψε και ο Φωτης παραπανω ξεκινουν την ιστορια απο το 2008…Κανοντας κατι τετοιο μπαινουνε στην θεση ενος λογιστη,ενος διοικητικου παραγοντα,ενος επιχειρηματια κ.τ.λ με αποτελεσμα ενας απαιδευτος νους να βαλτωνει μπροστα σ΄εναν κυκεωνα πληροφοριων,απο καταστασεις που στην ουσια δεν γνωριζει.Οποιος θελει να δει την αληθεια,δεν εχει παρα να γυρισει τον χρονο στο 96′.Τοτε που μετα τον θανατο του Θεοδωρου Βαρδινογιαννη και το περασμα το ομιλου αποκλειστικα στους χειρισμους του Βαρδη αλλαξε εντελως η ιστορια του Παναθηναικου.Τοτε που ξαφνικα αποτραβηχτηκε ο καπετανιος,για να μην χρεωθει αυτο που θ’ ακολουθουσε.Δεν ξερω πιο ηταν το ανταλλαγμα για να συναινεσει η οικογενεια σ’ αυτο που ακολουθησε,το οτι το εκανε ομως ειναι ξεκαθαρο.Ολα αυτα οταν μιλαμε για επειχηρησεις ειναι συνηθισμενα.Πολλοι επιχειρηματιες εχουν κανει πισω και εχουν χαθει απο το προσκηνιο για να κερδισουν καπου αλλου ή για να μην αποκαλυφθει κατι που δεν θελουν.Οταν αυτο ομως γινεται και θυμα ειναι μια ποδοσφαιρικη ομαδα που την αγαπουν και την υποστηριζουν εκατονταδες χιλιαδες ατομα το αποτελεσμα ειναι στην καλυτερη περιπτωση αυτο που εγινε το 2008,δηλαδη ενα πρωτοφανες συλλαλητηριο με αφορμη μια ΠΑΕ, να απαιτει απο την οικογενεια να πουλησει την ομαδα και να φυγει.

    Η οικογενεια Βαρδινογιαννη ειχε την ιστορικη ευκαιρια να ξεπερασει σε δημοτικοτητα ακομη και τους Γιαννακοπουλους.Ειχε ολα τα εχεγγυα για να πινει καθε Παναθηναικος νερο στ’ ονομα τους.Κανεις υγιης φιλαθλος του Παναθηναικου δεν μπορει να εξηγησει πως γινεται να κατεχει της μετοχες της ομαδας του η πιο πλουσια Ελληνικη οικογενεια και να ειναι τοσα χρονια ο φτωχος συγγενεις,που λοιδωρειτε στα κεντρα αποφασεων και εχει καθυβριστει οσο ποτε απο επιχειρηματικα κουνουπια,μπροστα στους Βαρδινογιαννηδες,που λυμαινονταν το ποδοσφαιρο.Για οποιον πιστευει οτι οι Βαρδινογιαννηδες δεν μπορουσαν να αντιμετωπισουν ολο αυτο που προεκυψε απο το 96′ και μετα,ειναι σαν να πιστευουν οτι τους εφερε ο πελαργος.Ειναι γνωστο απο την Κρητη,μεχρι τον Μελισσανιδη και τον Καρρα οτι οποιος μπηκε κατα καιρους κοντρα στα συμφεροντα τους κυνδυνευσε με αφανισμο.Ο Παναθηναικος απ’ οτι φαινεται ηταν κατι που μπορουσε να απεμποληθει ευκολοτερα απο κατι αλλο και ετσι εγινε…

    Αυτα που γραφει ο Σταμ ειναι ξεκαθαρα και κατανοητα και πανω απ’ ολα απο εναν ανθρωπο που αποδυκνυει καθημερινα οτι γραφει χωρις “αγκυλωσεις”.Απο την αλλη καταλαβαινω οτι υπαρχει ενας ολοκληρος μηχανισμος που προσπαθει να περιπλεξει τα πραγματα και να μας κανει το κεφαλι κουρκουτι.Αν ομως κανετε τον κοπο να βγειτε για λιγο απ’ αυτο το μπαχαλο και δειτε με ποιους εχουμε να κονουμε χρονια τωρα, τοτε θα γινουν ολα ξεκαθαρα..Αν θες λεει να προβλεψεις το μελλον,πρεπει να μαθεις ιστορια…

    • Aeroplanoforo Nimitz!

      Sosta ta les file mu i Agia Oikogeneia eihe istoriki eukairia alla protimise tin

      diaploki me ton Kokkali, kai apofasise oti i omada pou eihe eksypiretisei ta shedia

      tous sto epakro tosa hronia tha epairne tin katiousa vasi tis Symfonias pou kanane

      me to PASOK-Kokkali!

      Vevaia o parkadoros to pige kai ena vima parapano kai arhise na “travaei” lefta

      me tis lamogio etairies tou, kai meta anakalypse kai tin Taylandi!

  • moSSa

    Ολα αυτα που γραφεις ειναι σωστα και ομορφα. Αν δεν αποτυπωθουν σε πρωτοσελλιδο, μην περιμενετε προκοπη. Δυστυχως οι γκιαουρηδες πιστευουν ο,τι διαβαζουν. Και επειδη πρεπει να παραδειγματιζομαστε απο την ιστορια, οι γκιαουρηδες περιμεναν 400 χρονια να ξυπνησουν, οποτε τα 31 τους φαινονται λιγα!
    Σαφως και υπαρχουν καποιοι που ξυπνουν, αλλα αυτο γινεται με αργους ρυθμους.
    Για να γυρισει ο ηλιος, θελει δουλεια πολλη.

    ΥΓ: Μαζευτειτε οι 4-5 γνωστοι-αγνωστοι και βγαλτε εφημεριδα. Θα κανει τρελες πωλησεις.

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Χρηματοδότησέ την και την βγάζουμε!

      • moSSa

        Δεν εχεις αδικο. Διδει χρηματων ω Ανδρες Αθηναιοι…
        Παντως θα εκανε τρελες πωλησεις. Ο κοσμος θα την αγκαλιαζε, αρκει να μην ειχε την εξελιξη της λαχανι.

      • http://panagiotidistar.wordpress.com panagiotidistar

        Δεν ξέρω αν γενικά έχει μέλλον το μέσο που λέγεται εφημερίδα, παρόντος του δικτύου – τι λες Σταμάτη; Έχει άραγε τόση δύναμη επειδή κρεμιέται στο περίπτερο; (δεν είναι άραγε εφικτό ένα φτηνό pay per view με την ημέρα στο δίκτυο, με οργάνωση εντύπου χωρίς τα έξοδα εκτύπωσης & διανομής;;)

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Δεν νομίζω ότι μπορεί να συμβεί στην Ελλάδα του 2012 γιατί δεν υπάρχουν διαφημιστικά έσοδα ικανά να «σηκώσουν» 20-30 κανονικούς δημοσιογράφους. Τουλάχιστον η εφημερίδα έχει καθημερινό πραγματικό έσοδο από τις πωλήσεις (παρότι που πλέον εδώ και δύο χρόνια όλες οι εφημερίδες «μπαίνουν μέσα»).

      • http://panagiotidistar.wordpress.com panagiotidistar

        …μα γι’ αυτό αναφέρθηκα (και συγγνώμη που επιμένω) σε κάποιο pay per view, δηλαδή αντί να δώσω 1,30 στο περίπτερο να δώσω 0,50 (π.χ.) στο δίκτυο και να μη στηριχτείς μόνο στα διαφημιστικά έσοδα που (όπως και οι πωλήσεις) είναι σε κατιούσα. Τα πλεονεκτήματα είναι προφανώς πολλά, όλοι διψάμε και για ενημέρωση αλλά και για το διάλογο μαζί σας! Και ίσως ξεκινάς με 8-10 δημοσιογράφους πριν πας στο μεγάλο νούμερο και βλέποντας… ε;

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Με 8-10 δημοσιογράφους λειτουργούν πολλά σάιτ στην Ελλάδα έστω και αν δεν είναι εφημερίδες. Η διαφορά θα γίνονταν εφόσον συγκεντρώνονταν τόσα ικανά άτομα όσα μπορεί να υπήρχαν κάποτε σε μια εφημερίδα και όλοι αυτοί να φτιάξουν κάτι ηλεκτρονικό, είτε εφημερίδα είτε σάιτ. Αλλά αυτό ακριβώς σου λέω ότι θα κοστίσει πολύ

  • Leto13

    Σταμάτη με τα σημερινά δεδομένα ελπίζεις σε αλλαγή στις 9 Μάρτη;Δώσε καμία νότα αισιοδοξίας…

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Τι αλλαγή; Η μόνη αλλαγή μπορεί να είναι να εμφανιστούν νέοι Σαουδάραβες ή να εξαφανιστεί ο Βαρδινογιάννης από τη Γ.Σ. των μετόχων και να δοθεί αναβολή

      • Leto13

        Αλλαγή εννοώ να βρεθεί σημείο επαφής κ να πάρει το πακέτο των μετοχών ο Βγενό…..

        • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

          Πολύ δύσκολο

      • John Kou

        Εγώ περιμένω κάποιου είδους διαφορετική κίνηση από την οικογένεια.. Τι π… θα κάνει δεν ξέρω..

  • http://gravatar.com/gralistas gralistas

    Καλησπέρα Σταμάτη και καλή σαρακοστή.
    Φίλε δεν ξέρω αν αυτό που θα γράψω είναι κομπλιμέντο για σένα αλλά μερικά άρθρα σου μου θυμίζουν Βαγγέλη Αλυσανδρατο επί Αθλητικής Ηχους και Μανόλη Σαριδακη των Νέων. Μαζευτείτε μερικοί ‘αντιστασιακοί’ κοστολογείστε τι χρειάζεται για ένα σαιτ ή μια εφημερίδα και μπορούμε μέσω ιντερνετ να τα κάνουμε λαϊκής βάσης. Όλοι μαζί να βάλουμε ότι μπορούμε και να έχουμε μια καθαρή φωνή. Σκέψου το και ποτέ δεν ξέρεις που θα καταλήξει….Άλλωστε όλες οι μεγάλες αλλαγές έρχονται από την βάση.
    Θα ήθελες σε κάποια φάση που θα μπορείς να οργανώσουμε κάτι σαν παρειστικη συζήτηση εδώ στην επαρχία να μας μιλήσεις και να μας λύσεις και απορίες που έχουμε και δεν λύνονται μέσω ιντερνετ? Να ξέρεις ότι θα μαζευτεί κόσμος. Μια πρόταση κάνω…Ας μας πούνε την γνώμη τους και οι υπόλοιποι της παρέας…
    Keep writing Stamatis

    Ασχετο: τα δυο ονοματα δημοσιωγραφων που ανεφερα που βρισκονται?

    • http://matigarrida.wordpress.com ΓΑΡ.

      Θα ήθελα πολύ να συμμετάσχω σε μια τέτοια κουβέντα εφόσον είναι εφικτό βέβαια. Αμφότεροι οι δημοσιογράφοι που αναφέρεις έχουν βγει στη σύνταξη. Να ‘σαι καλά.

  • Leto13

    Δλδ πάμε για διάλυση υλικού κ ομάδας γενικότερα;Όχι ρε γαμώτο.Δν μπορεί ρε παιδιά,κάτι πρεπει να γίνει

  • eironas13

    Φίλε Σταμάτη (έχεις και το όνομα του αδελφού μου), τι γίνεται σ’ αυτή τη Γη; Πριν κάτι ώρες έστειλα ένα post στο leoforos.gr και τώρα “τρίβω τα μάτια μου”! Φαίνεται πως το βαρέλι δεν έχει πάτο… Συνοπτικά, να πω ότι θεωρούσα το Τζίγγερ έναν απλό συνεχιστή από πλευράς οικογενείας. Ο τύπος δεν ήθελε να μπει στο “παιχνίδι” της διαπλοκής, παρά μόνο να δοκιμαζόμαστε στην Ευρώπη, όπου μας ξέρουν κι οι πέτρες… Ο αφελής, θεωρούσα ότι “δε μπήκε στο τρυπάκι” των απέναντι, τον “πήραμε με τις πέτρες” και αποφάσισε ότι δεν τον “πολυαφορούμε” τελικά. Δεν αποποιήθηκε απολύτως της ευθύνης απευθείας και έβαλε “συμπαίκτες” στην ΠΑΕ. Το τελικό αποτέλεσμα έτεινε προς την πώληση στο Βγενόπουλο, αλλά κάπου “στράβωσε” (πιθανότατα με υπαιτιότητα του Τζίγγερ). Κατά τα άλλα, έγραφα πως πιστεύω ότι ο Πατέρας ήταν ο σωστός άνθρωπος για τη θέση του ηγέτη της ομάδας και πως τις όποιες… κουταμάρες ακούγονται για “δώρα” στους απέναντι και λοιδωρήσεις λόγω παρελθόντος στον Εθνικό, τα “ακούω βερεσέ”. Με μια πρώτη “τσάρκα” στο blog (ομολογώ ότι, κάκιστα όπως αποδεικνύεται, δε γνώριζα καν την ύπαρξή του), έμαθα αρκετά πράγματα με αριθμούς και τεκμηρίωση. Σε διάβαζα παλιότερα στην Εξέδρα και πάντα μου άρεσε το ύφος στα άρθρα σου (φαινόσουν άνθρωπος που ξέρει τί γράφει, χωρίς εξάρσεις εδώ κι εκεί). Τί να πω… Πώς αλλάζουν τα πράγματα μέσα στη γκλάβα κάποιου, ακόμα και μέσα σε 3-4 ώρες. Ευχαριστώ πολύ, φίλε. Κι εκεί! Το μάτι γαρίδα!

  • Πλυντήριο

    Πολύ σωστό το άρθρο, συγχαρητήρια. Ο “βιος και η πολιτεια” της πολυμετοχικότητας είναι η απλή ιστορία που περιγράφεις και όχι το πολύπλοκο μυθιστόρημα που μπλέκουν με δόλο οι περισσότεροι δημοσιογράφοι για να μην κάνει μπαμ ο άνθρωπος που δεν πλήρωσε σχεδόν τίποτα και ήθελε να λέγεται μεγαλομέτοχος.
    Ωστόσο στην πραγματικότητα, επειδή η ιστορία είναι ακόμα πιο απλή, εγώ πάντα στέκομαι σε ένα πράγμα. Ο Παναθηναϊκός μας, πολύμετοχικός ή μη, δυστυχώς, τελειώσε μαζί με την αποτυχία του γηπέδου. Τόσο απλά. Γιατί σε συνέχεια του άρθρου και τις ιστορίας και βγάζοντας έξω την κρίση, θα μπορούσαν οι μέτοχοι να συνεχίσουν τις μονομερείς ΑΜΚ συρρικνώνοντας το ποσοστό του Τζιγγερ και ουσιαστικά πετώντας τον έξω. Κάτι τέτοιο δεν έγινε με βασικό λόγο την αποτυχία κατασκευής του γηπέδου και ως εκ τούτου την δημιουργίας στέρεης βάσης για έναν υγιή σύλλογο με υψηλά έσοδα.
    Γιατί κακά τα ψέματα, κανένας επενδυτής ακόμα και πριν την κρίση, πόσο μάλλον μετά από αυτή, δεν έχει σκοπό να δαπανά τέτοια ποσά ετησιώς, εκτός και αν λέγεται Αμπράμοβιτς και παίζει παιχνιδάκια ξεπλύματος μέσα από το ποδόσφαιρο. Που ακόμα και εκεί, στην περίπτωση της Τσέλσι δηλαδή, τα έσοδα είναι τεράστια. Αυτός ο μύθος, του παράγοντα που λατρεύει την ομάδα και ξοδεύει συνεχώς τα μαλλιά της κεφαλής του, είναι ελληνική εφεύρεση. Τέτοιο είδος προέδρου υποτίθεται, σύμφωνα με τα ΜΜΕ, ότι ήταν ο Κόκκαλης, επίσης ένας τεράστιος μύθος καθώς αν υπολογίσεις τα χρήματα που μπήκαν στα ταμεία του γαύρου από το CL και τις πωλήσεις παικτών, ο Ολυμπιακός ήταν τρομερά κερδοφόρος για τον -υποτίθεται- σπάταλο πρόεδρο του. Αυτός ο μύθος λοιπόν, της προεδράρας που ξοδεύει αλόγιστα, και υπάρχει στο πίσω μέρος του κεφαλιού του μέσου οπαδού, είναι που έχει φέρει το ελληνικό ποδόσφαιρο στην κατάσταση που είναι. Τρανό παράδειγμα η ΑΕΚ, που ειλικρινά αναρωτιέμαι αν υπάρχει παράγοντας στην Ιταλία σαν τον Νοτιά που έχει χαλάσει τόσα χρήματα -πάντα αναλογικά με την αγορά Ιταλίας-Ελλάδας-, πολύ απλά για να τον βρίζουν ως τον υπαίτιο της κατάστασης!
    Η πολυμετοχικότητα λοιπόν, είχε σκοπό να κάνει μια δυνατή εκκίνηση οικονομικά, που σε συνδιασμό με την κατασκευή του γηπέδου θα ανέβαζαν τον Παναθηναϊκό επίπεδο και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Σε κάποιους προφανώς δεν άρεσε αυτό και έβαλαν λυτούς και δεμένους για να το σταματήσουν, όπως δεν άρεσε και η κατασκευή γηπέδου στην ΑΕΚ από τα Ολυμπιακά Έργα. Η ιστορία είναι τόσο απλή, ο Παναθηναϊκός θα είχε ούτως η άλλως πρόβλημα με αυτή την αποτυχία, πόσο μάλλον με την κρίση να έρχεται σαν κερασάκι στην τούρτα και να αποτελειώνει όποιες πιθανότητες υπήρχαν να συνεχίσουν να βάζουν χρήματα Βγενόπουλος Γιαννακόπουλοι κλπ.
    Οι ευθύνες Βαρδινογιάννη; Τεράστιες. Αυτός έτρεξε το θέμα του γηπέδου, αυτός θα έπρεπε να μεριμνήσει να μην υπάρξουν εμπόδια. Και η κληρονομιά του; Μια ΠΑΕ δεμένη με το γηπεδικό, που συγκριτικά, κάνει την ΑΕΚ στα μάτια ενός επενδυτή, τεράστια ευκαιρία. Αλλά σε μια διεφθαρμένη χώρα που οι άλλοι αλώνιζαν, ο Τζίγγερ δεν κινήθηκε ποτέ παρασκηνιακά και ίσως αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος του. Και όχι ότι δεν έβαλε χρήματα στον Παναθηναϊκό.
    Ευχαριστώ

    • Aeroplanoforo Nimitz!

      O Tzigger file mono paraskiniaka kserei na na kanei pragmata!

      Min tros to paramythi tis Derby kai ton kyklon tou!

      Aplos tirouse tin symfonia pu ekane me tous apenanti opos kanane kai

      autoi, kai tou dinane ton titlo tou “katharou” kai Agiou epiheirimatia synehisti

      tis Agias Oikogeneias!

  • ilissos13

    Respect

  • http://panagiotidistar.wordpress.com panagiotidistar

    Καταρχήν συγχαρητήρια για την καθαρή ματιά (γαρρηδίσια!)

    Δυστυχώς το “ξεχείλωμα” της αλήθειας για να συμφωνεί με το σενάριο που βολεύει τον καθένα είναι καθημερινότητα πια… Το ίδιο κάνουν και τα κόμματα, ιδίως αυτά που κυβερνούν και οι φανατικοί τους τα ακολουθούν επιλέγοντας ποιά “αλήθεια” θα πιστεύουν, Έτσι και πολλοί Παναθηναϊκοί χωρίστηκαν σε Τζιγγερικούς και Βγενοπουλικούς κι η αλήθεια μοιάζει να μην τους ενδιαφέρει. Δυστυχώς…